A facebook a legjobb barátunk

 

Adatbázis építésnek kiváló lépés lehet a bejáró vevők adatainak begyűjtése mellett az, hogy vállalkozását céges formában beregisztrálja a facebookra, azaz állateledel szaküzletének fantázia nevével egy céges profilt hozzon létre. Onnantól kezdve, hogy céges facebook oldala létrejött, ezt a lehetőséget is hirdetheti névjegykártyáján, szórólapokon, plakátokon betérő vevőinek, illetve állandó külső megállító táblákon, plakátokon mindazoknak, akikkel még nem találkozott.

Azoknak, akik kevésbé jártasak az online világban és csak arra használják személyi facebook oldalukat, hogy barátaikkal, ismerőseikkel, családtagjaikkal tartsák a kapcsolatot, nagy lépés lehet egy céges facebook oldal létrehozása. De nem kell megijedni, az online világ sokkal egyszerűbb, mint gondolná! J Bátran vágjon bele a céges profil létrehozásába, mert ez hozza meg Önnek a sikereket hosszútávon!  
 
Miért NEM javasoljuk a magán facebook profil használatát?
 
1. Rend a lelke mindennek
A Facebook felhasználási szabályzata szerint, amit regisztráláskor minden felhasználó elfogad, – még ha el sem olvassa, akkor is, – üzleti célra nem lehet privát profilt használni. Ha feltűnik a Facebooknak a rendellenes használat, az fájó következményekkel járhat. Rákényszeríthetnek, hogy válts át üzleti profilra, ami adat vesztéssel jár, vagy ami még rosszabb ki is tilthatnak, törölhetik a regisztrációdat, így minden adatod odavész.

2. Nem tudsz mit csinálni 5.000 követő után 
Privát profilnál maximum 5.000 ismerős lehet. Előbb-utóbb eléred ezt a számot, és mit csinálsz utána? Nulláról indítasz egy új privát profilt vagy szintén nulláról egy üzleti oldalt? Sokkal egyszerűbb, ha már rögtön üzleti oldalt hozol létre.

3. Visszaigazolásokkal kell bajlódni
Privát profilnál úgy lesz bárki ismerősöd, ha visszaigazolt a kapcsolat. Hiába jelölsz valakit ismerősnek, ha Ő nem jelöl vissza, nem lesz a követőd. Ha téged jelöl valaki ismerősnek, akkor vissza kell igazolnod ahhoz, hogy élő legyen a kapcsolatotok. Üzleti oldalnál a tetszik gombot nyomó felhasználók azonnal aktív taggá válnak, tehát semmi tennivalód nincs vele.

4. Korlátozod az információkat
Üzleti oldal esetén sokkal több információt megoszthatsz az emberekkel, mint privát oldalnál. Többek közt lehetőséged van az üzlet helyének térképes megjelenítésére, a nyitvatartási idő feltüntetésére.

5. Elzársz egy jó vevő szerző lehetőséget
A privát profilokat alapból nem indexeli a Google kereső motorja, míg az oldalakat igen. Az üzleti oldal ezáltal megjelenhet a legnépszerűbb kereső, a Google találati listájában, így könnyebben rád találhatnak a leendő ügyfelek.
Komoly érvek ezek, amikkel nem nagyon lehet vitatkozni. Gondolom nem kérdés, hogy ezután már csak is üzleti oldalt hozol létre a vállalkozásodnak. Legközelebb elmondom, hogy tudod átalakítani a privát profilt üzleti oldallá, bár, mint írtam ez némi többlet munkával jár.

6. Ingyenes és fizetős online marketing eszközökről mondasz le 
Üzleti oldallal sok hasznos funkció elérhető, ami privát profilként nem. Üzleti oldallal indíthatsz játékokat, használhatsz applikációkat, hirdetheted a szolgáltatásaidat, ez mind olyan eszközök, amikről kár lenne lemondani.

Hogyan kell létrehozni egy céges/üzleti oldalt?
 
Az alábbi videó segítségével Ön is létrehozhatja szaküzletének saját facebook oldalát! Ne habozzon! Tegye meg még ma!
 
https://www.youtube.com/watch?v=u-vGR10_odE

 

 

Forrás: viragutazo.hu