Mit tegyek, ha nem akarom bezárni a boltomat?

KEZDJEN EL ADATBÁZIST ÉPÍTENI!

  1. Betérő vásárlóitól gyűjtsön be adatokat a megfelelő GDPR szabályok betartásával! Név, telefonszám, cím, e-mail cím, kisállat adatai: fajta, név, érzékenység
  2. Hozzon létre facebook csoportot és kérje vásárlói csatlakozását! Így fogja őket a legkönnyebben elérni!

GDPR kompatibilis regisztrációs sablont hamarosan megosztunk a www.alpha-vet.hu/petkorona oldalon.

Facebook csoport létrehozásával kapcsolatos információkat az internetes leírásokban talál, de hamarosan mi is összeállítunk egy erre vonatkozó anyagot.

SZÁLLÍTSON KI!

A fentiekben is idézett kormányrendelet segíti Önt abban, hogy kiszállítást vállalhasson.

  1. Üzlete elé tegyen ki megállítótáblát, amin tüntesse fel, hogy kiszállítást vállal, adja meg telefonszámát!
  2. Üzlete ajtajára is tegyen ki leírást arra vonatkozóan, hogy milyen módon vállal kiszállítást, milyen időközönként, milyen költséggel.

Példa:
Kedves Vásárlók!

2020.03.30-tól Ingyen kiszállítom a városon belül a rendelésüket!
Rendelésüket le tudják adni: a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. email címen, vagy hívjanak bátran az xxxx telefonszámon! Rendelési limitet is tüntessen fel, pl. 3 000 Ft (ne autókázzon 1 konzervvel)

A kiszállítási napok és időintervallumok is legyenek feltüntetve: Például: Kiszállítás minden nap 14-17 óra között vagy Kiszállítás minden héten kedden és pénteken

Az e-mailben elküldött megrendeléseire feltétlenül küldjön választ!

KÉSZÜLJÖN FEL AZ EGÉSZSÉGET MEGŐRZŐ, LEHETŐLEG ÉRINTÉSMENTES KISZÁLLÍTÁSRA!

Amikor kiszállítja a megrendelt termékeket, figyeljen arra, hogy maszkban és kesztyűben tegye, a megfelelő fertőtlenítési szabályok betartásával!

Ez fontos Önnek és vásárlóinak is! Aki nem hord sem maszkot, sem kesztyűt, mindamellett, hogy veszélyezteti embertársait, az emberek számára bizalmatlanságot közvetít!

Vevők biztonságának biztosítása: a legtöbb boltban helyben sem tudnak kártyával fizetni csak készpénzzel, de ebben az esetben is lehet törekedni a biztonságra. Rendelést követően, kiszállítást megelőzően tájékoztassa vásárlóját, hogy mennyi lesz a rendelés összege és kérje, hogy borítékban a pontos összeget adja át – lehetőség szerint. A nagy futárcégek is ezt alkalmazzák készpénzes utánvét esetén.

NE FÉLJEN A NAGY WEBÁRUHÁZAKTÓL!

Saját vevőinek igényét Ön ismeri a legjobban!
Gyorsabban tud kiszállítani bármely webáruháznál!
A legtöbb webáruház komoly csúszásokkal küzd a megrendelések rögzítésében, nem beszélve a futár cégek túlterheltségéről.

Termékhiány esetén gyorsabban tud reagálni egy helyettesítő termék ajánlásával, hiszen olyan szaktudással rendelkezik, amivel egy webáruház nem.
A webáruházaknál a szállítási költségek is elszállhatnak, mert a szállítmányozás helyzete és költségei is napról-napra változik.

KIMÉRÉS HELYETT EGÉSZ ZSÁKOS ELADÁS!

Kimérés helyett egész zsákos eladásra törekedjen! Mindenki tudja ma már, hogy kijárásainak számát csökkentenie kell, ezért sokan több hétre elegendő, nagyobb kiszerelésű termékeket vásárolnak ilyenkor.